Ontdek de krachtige samenwerking tussen uw vertrouwde Office 365 en Microsoft Dynamics 365 CRM online, waardoor ze naadloos samensmelten tot een geïntegreerd ecosysteem. Als gebruiker van Office 365 ervaart u reeds de voordelen van een geavanceerde en samenwerkingsgerichte suite. Door Dynamics 365 CRM te integreren met uw bestaande Office 365-omgeving, ontdekt u een nieuwe dimensie van efficiëntie en naadloze samenwerking.
Een van de grootste voordelen van deze integratie is het gemak van één enkel inlogaccount voor zowel Office 365 als Dynamics 365 CRM. Dit vereenvoudigt niet alleen de toegang, maar verhoogt ook de beveiliging door gebruik te maken van uw bestaande Office 365-gegevens.
U kunt via het Office 365-portaal toegang krijgen tot alle applicaties, inclusief de Dynamics 365 CRM-software.
De integratie met Office 365 biedt de volgende functionaliteiten en voordelen:
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Office 365 Exchange Online en Outlook
Exchange Online zorgt voor het verzenden en ontvangen van e-mails en het delen van agenda’s.
- Werk met CRM contactpersonen, bedrijven en andere records vanuit Outlook. Lees verder over de Microsoft Dynamics 365 CRM voor Outlook cliënt en de Microsoft Dynamics 365 CRM voor Outlook App.
- Binnenkomende en uitgaande e-mail, afspraken, contactpersonen en taken kunnen worden uitgewisseld tussen Dynamics 365 CRM Online en Office 365 Exchange Online.
- Verstuur en ontvang e-mails met Outlook of Outlook op het Web en archiveer ze in Microsoft Dynamics 365 CRM.
- Archiveer e-mails in CRM door ze naar een map te slepen.
- U kan zien wanneer uw bericht en de bijlage zijn geopend.
- E-mails in uw inbox die relevant zijn voor een record, worden automatisch in Dynamics 365 CRM weergegeven en zijn alleen zichtbaar voor u.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met SharePoint Online
SharePoint Online is het documenten management systeem van Microsoft. Vanuit Dynamics 365 CRM gecreëerde documenten, zoals brieven en offertes, kunt u bij de betreffende relatie in SharePoint opslaan.
- Documentbibliotheken worden automatisch aangemaakt vanuit Microsoft Dynamics 365 CRM.
- Voegt documentmanagement mogelijkheden toe aan bedrijven, contactpersonen, verkoopkansen en andere Dynamics 365 CRM recordsoorten.
- Bewaar offertes, project documenten, werkbladen en andere documenten die specifiek zijn voor een record op 1 plek.
- Met de OneDrive voor bedrijven integratie kunt u persoonlijke documenten toevoegen aan CRM records.
- Open documenten vanuit de Web Browser en Outlook.
- Met deze integratie heeft u alle documenten van uw klanten overzichtelijk bij de hand en is uw archief op basis van trefwoorden doorzoekbaar gemaakt.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met OneNote Online
Met de OneNote integratie is het mogelijk om met smartphones en tablets gemaakte foto’s, notities, tekeningen, enzovoorts, toe te voegen aan Dynamics 365 CRM-records.
- Voeg foto’s, notities, tekeningen, enzovoorts toe aan CRM records met OneNote.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Yammer
Yammer is een sociaal netwerk voor bedrijven en biedt functies die lijken op Twitter. Met Yammer kunt u collega’s en CRM records volgen. Als u een record volgt, ziet u de updates met betrekking tot de record verschijnen op uw “nieuw” pagina.
- Rechtsreeks vanuit de context van een record in Microsoft Dynamics 365 CRM, deelnemen aan discussies.
- Samenwerken met collega’s binnen uw organisatie of met klanten, partners en andere belanghebbenden.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Skype voor Bedrijven
Met Microsoft Skype voor Bedrijven kunt u chatten, audio- en videogesprekken voeren, online vergaderen en informatie over uw beschikbaarheid delen.
- De Skype voor Bedrijven aanwezigheidsstatus laat de beschikbaarheid zien van Dynamics 365 CRM gebruikers, klanten en andere contactpersonen in Microsoft Dynamics 365 CRM.
- Start een chatgesprek of videogesprek vanuit Microsoft Dynamics 365 CRM.
- Skype voor Bedrijven chatgesprekken worden als een activiteit opgeslagen in Microsoft Dynamics 365 CRM.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Office 365-Groepen
Met Office 365-groepen kunnen CRM-gebruikers samenwerken met niet-CRM gebruikers. De leden van een Office 365-groep beschikken over een gedeelde werkruimte voor e-mail, groepsgesprekken, bestanden, notities en afspraken voor het samenwerken aan een project.
- Een Dynamics 365 CRM record krijgt automatisch een groep.
- Met Office 365-Groepen kunnen CRM-gebruikers samenwerken met niet-CRM gebruikers.
- Niet-CRM gebruikers hebben toegang tot de Office 365-Groepen werken via de Office365 webcliënt.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Excel en Word
- Meerdere records wijzigingen in Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Excel Online.
- Gegevens exporteren naar een statisch of dynamisch werkblad.
Microsoft Dynamics 365 CRM Online met Microsoft Teams
Microsoft Teams is een Office 365 app voor samenwerking en projecten waarmee chat, vergaderingen, notities en documenten samengebracht worden. Microsoft Teams kunt u koppelen aan Dynamics 365 CRM Online.
- Een kanaal kan gekoppeld worden aan Dynamics 365 CRM records.
- Wijzigingen van records worden zichtbaar voor het team.
Bent u op zoek naar een eenvoudig te gebruiken online CRM oplossing met Office 365- en Outlook integratie?
Bezoek dan ook deze pagina.
Wilt u meer informatie over Microsoft Dynamics 365 CRM en de dienstverlening van Nauta Automatisering? Neemt u dan vrijblijvend contact op. Er wordt u dan verteld wat u nodig heeft en hoe u Microsoft Dynamics 365 CRM optimaal passend in uw bedrijf kan laten werken.
Meer informatie op de website van Microsoft.