Verhoog de klanttevredenheid door uw gemaakte beloftes na te komen met onze ticketsysteem-Power App voor Office 365. De helpdesk-software is gebaseerd op het Power Platform van Microsoft en is een onderdeel van Power CRM. Met deze Power App heeft u alle supportaanvragen met gegevens van de klant in één digitaal dossier. U ziet in één oogopslag de statussen en einddata van de tickets en wie er aan werken. De software kan worden geïntegreerd met Office 365.
Met deze ticketsysteem Power App voor Office 365 kunt u:
- uw werkproces rondom supportaanvragen invoeren;
- tickets toewijzen aan servicedesk medewerkers of teams, eventueel automatisch op basis van tevoren vastgelegde criteria;
- teams aanmaken voor medewerkers met specifieke kennis van producten of diensten;
- aanvragen met een hoge prioriteit aan een escalatie-team toewijzen;
- activiteiten zoals e-mails, taken, afspraken en telefoongesprekken toevoegen aan tickets;
- alle e-mails ontvangen en beantwoorden met het e-mail adres van het team in plaats van persoonlijke postvakken;
- e-mails op basis van sjablonen met standaard teksten en automatisch toegevoegde klantgegevens versturen;
- de voortgang bewaken door middel van statussen en signaleringen;
- in overzichten op velden filteren voor informatie over de tickets;
- op de hoogte blijven met aanpasbare dashboards met realtime-analyses;
- tickets beheren en gebruiken op zowel uw smartphone als tablet;
- supportaanvragen aanmaken met Microsoft Forms;
- velden eenvoudig toevoegen en op formulieren plaatsen.

Helpdesk-software als Power App
Power Apps zijn gebaseerd op het Microsoft Power Platform en kunnen worden geïntegreerd met Office 365, zijn touch-vriendelijk en kunt u uitvoeren op een smartphone of in een webbrowser. Voor uw smartphone of tablet download u de Power Apps Mobile-app vanuit Google Play of App Store.
Een prijsindicatie van een Power Apps abonnement is vanaf € 4,70 per gebruik/app/maand excl. BTW. Voor het ticketsysteem brengen we graag een offerte uit.
Het Power Platform wordt gehost door Microsoft, zodat u zelf geen back-ups hoeft te maken. Uw gegevens zijn altijd beschikbaar en overal toegankelijk.
Power Apps en Office 365
De Power App voor tickets kan worden geïntegreerd met Office 365, zodat gebruikers maar één keer hoeven in te loggen. Met de Outlook cliënt kunt u ontvangen e-mails bij de betreffende contactpersonen en support-aanvragen archiveren. U kunt in Outlook werken met de contactpersonen, taken en afspraken die u in het ticketsysteem heeft aangemaakt. Documenten kunt u bij de records in SharePoint opslaan en de helpdesk Power App kan worden geïntegreerd met Microsoft Teams.